Healing Sense Healing Sense
Diverse Healing technieken
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Lichtcirkel

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Healing Sense -> Algemene Informatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aranaan
Site Admin


Geregistreerd op: 13 Nov 2008
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: 14-11-2008 11:42:01    Onderwerp: Lichtcirkel Reageren met citaat

De Lichtcirkel bestaat uit een groep mensen die iedere donderdagavond om 21:00 in gedachte bijeen komen en op die wijze liefde, energie, heling, licht, kracht sturen naar hen die zichzelf/of anderen op onze healing lijst hebben geplaatst.

Ook jij kunt meedoen! Door jezelf aan te melden via http://groups.yahoo.com/group/lichtcirkel/ Je staat dan als lid van de lijst genoteerd. Indien je zelf mensen (of jezelf) wilt opgeven dan kan dat ook via de lijst. De groep zelf is alleen bedoeld voor het doorsturen van de healing list een maal per week en verder niet om te mailen onderling. Dit omdat er veel mensen zijn die al lid zijn van een aantal maillijsten en niet op nog meer post zitten te wachten. Om deze lijst voor iedereen toegankelijk te laten zijn hebben we daarom hiervoor gekozen. Een incidenteel mailtje kan natuurlijk nooit kwaad.

Waarom zou ik meedoen?

Ik kan alleen maar zeggen dat jij de enige bent die dit kunt bepalen. Maar bedenk eens voor jezelf hoe jij het zou vinden als iemand speciaal aan jou denkt op die momenten waarin je dat ook gebruiken kunt.

Hoe stuur ik energie of iets anders?

Een aantal mensen sturen energie, anderen bidden of mediteren, een kaars aansteken. Doe waar jij je prettig bij voelt. Als dat is door alle namen van de lijst hardop voor te lezen, dan kun je dit gerust doen.

Kan ik ook zonder de lijst iemand opgeven?

Ja dat kan altijd via mij, maar ik wil benadrukken dat het makkelijker is om het via de url zoals hierboven vermeld staat te doen. Zo kun je ook zelf meedoen en ontvang je wekelijks een reminder zodat je het niet vergeten kunt.

Moeten we toestemming hebben van de persoon die we op de lijst willen plaatsen?

Het liefst wel. Toch benadrukken we dat dit niet strikt noodzakelijk is. Energie hoef je niet rechtstreeks naar de persoon toe te sturen, doch kan ook gestuurd worden naar de situatie waarin hij/zij verkeerd. In een enkel geval sturen we het naar de lichtgids van de persoon opdat die weet hoe het, het beste te gebruiken.

Kan dit wel? Helpen zonder dat je iemand kent of zijn/haar achtergrond weet?

Ja. Energie is Universeel. Zij weet haar weg te vinden daar waar nodig is.

Ik hoop met heel mijn hart dat velen dit initiatief zullen steunen en zich aan zullen melden en/of reclame maken bij andere groepen.

Namasté
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Healing Sense -> Algemene Informatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum