Healing Sense Healing Sense
Diverse Healing technieken
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Uittreding

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Healing Sense -> Algemene Informatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aranaan
Site Admin


Geregistreerd op: 13 Nov 2008
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: 14-11-2008 11:56:03    Onderwerp: Uittreding Reageren met citaat

UITTREDING

Uittreden is iets wat waarschijnlijk de hele mensheid doet echter zonder het te beseffen. Meestal gebeurt dit nl. als men slaapt. Het "stoffelijke" lichaam blijft liggen en het astrale lichaam gaat op reis.
Dagdromen is hetzelfde als uitstijgen in de meeste gevallen
Kinderen worden vaak gezien als dagdromers echter vaak zijn ze onbewust uitgestegen wat er dan ook direct de oorzaak van is dat ze het niet direct horen als ze worden aangeroepen. Wie herkent die klap niet als je terug kwam op aarde na zo'n dagdroom? . Ik wil daarom ook gelijk aan iedereen vragen hun kinderen hier niet te hard op aan te vallen want ze doen het onbewust en hebben er geen controle over.
Hoe treed je uit?
Als beheerder vind ik het gevaarlijk om alles van uittreden op de site te zetten.
Toch proberen we wat uitleg te geven voor de mensen die uittreden komt dit beslist bekend voor. Uittreden is een gevorderd stadium van mediteren. Door meditatie kun je gemakkelijk uittreden (Bewust). Het blijft natuurlijk altijd gevaarlijk en als je niet weet wat je doet zal ik je het zeker niet aanraden. Het komt regelmatig voor dat mensen een paar minuten van de tijd missen. Dit kan een uittreding zijn. Bv. je kijkt op de klok het is nu 14:15 als je later nog een keer kijkt is het 14:21. Dit gebeurt vaak als je in een rust toestand bent bv liggen op bed of relax in de tuin enz. Er zijn meerdere manieren van uittreden. Ik ga niet in detail treden. Mensen met ervaring weten waar ik het over heb. Ook heb je de onbewuste uittreding. Dit gebeurt onbewust tijdens het slapen of dagdromen. Dit komt vaker voor dan bewust uittreden. Als je bewust uittreed kun je zelf bepalen waar je heen gaat of wie je wil bezoeken. Toch is dit gevaarlijk en niet aan te raden. Ik blijf het zeggen als iemand toch nog vragen over dit onderwerp heeft die hier niet beschreven staan kun je altijd mailen.

Hoe kom je terug?

Terug komen van een uittredingsmoment kan heel erg verschillend zijn. De één komt gewoon terug in zijn lichaam terwijl de ander er meer moeite voor moet doen. Er zijn momenten waarop je je ogen niet open kunt krijgen omdat je te snel in je lichaam komt.
Het kan ook voorkomen dat je niet direct terug kan komen. Vaak raken mensen dan in paniek. Ik probeer je aan te raden rustig te blijven ookal is dat op dat moment moeilijk. Adem diep door en denk aan je eigen lichaam. Meestal kun je dan zonder problemen terug komen.
Het niet direct terug kunnen komen, komt doordat je dan verdwaalt bent in de tussenruimte (zo noem ik dat). In deze tussenruimte kun je ook problemen i.v.m. geesten oplossen. Als je een gesprek met een geest wilt aangaan kan ik je adviseren dit in de tussenruimte te doen. Zo kun je altijd met één voet in lichaam blijven voor als het echt gevaarlijk wordt.

LET OP! HET IS GEEN SPELLETJE EN JE MOET ZORGEN DAT JE ALTIJD AAN JE LEVENSLIJN BLIJFT VASTZITTEN ANDERS KUN JE SPONTAAN IN COMA RAKEN!!!

Waarom uittreden?
Zowieso gebeurt het bij iedereen in de slaap. Daarnaast kan het van groot nut zijn wanneer men problemen op wil lossen en hierbij de hulp nodig heeft van het hiernamaals (b.v. met magnetiseren). Helaas zijn er velen die het verkeerd gebruiken waardoor ze een gevaar voor zichzelf vormen. Zoals hierboven al werd duidelijk gemaakt is uittreden geen spelletje! Dat is dan ook de reden waarom we hier niet vertellen hoe je moet uittreden. Als mensen er meer informatie wensen dan kunnen ze de beheerders uiteraard altijd mailen. Het leren van uittreden dient men overigens ten alle tijden te leren in het bijzijn van een ervaren persoon, een hypnotherapeut b.v. Ga er niet zelf mee expirementeren! De gevolgen ervan kunnen coma en zelfs de dood tot gevolg hebben!

Kenmerken ván en rondom een uittreding, al dan niet als zodanig herkend en erkend (let op dat laatste woord):

Opmerking: sommige zinnen zijn inhoudelijk variaties van elkaar, maar voor de volledigheid worden ze toch beide (of meer) gegeven.

* Je hoort suizingen in je hersenen, waarbij alle richtingen mogelijk zijn: v.l.n.r., v.r.n.l., voor voren naar achteren, van achteren naar voren, van... (let op: geen oorsuizingen, maar echt in je hersenen).

* Je hoort knallen in je hersenen.

* Je hoort 'stemvork' geluiden in je hersenen.

* Je voelt en ziet jezelf door een gang glijden waarbij je heel realistisch ziet.

* Je hebt het gevoel dat je zweeft en je voelt jezelf als een speer door een bepaalde ruimte gaan.

* Je voelt dat je met je geest door materie heengaat: door deuren, ramen, muren.

* Je hebt een bijzondere aandacht voor een gebouw, een trap, een muur: je zit er met je neus zowat bovenop (laat staan erin) en al je aandacht gaat uit naar deze vormen.

* Je ziet dingen van een ander of van een andere ruimte die je niet had kunnen zien. Je ziet bijvoorbeeld je buurman de afwas doen, terwijl jij officieel in je bed ligt.

* Je wordt plotseling wakker, al dan niet met bonzend hart, en je voelt je totaal gedesoriënteerd; je weet bijgod niet meer waar je bent en kijkt verwilderd om je heen (verklaring: je was ver weg).

* Je wordt wakker waarbij je het gevoel hebt met een schok terug in je lichaam gevallen te zijn.

* Je voelt je heel licht in je lichaam alsof je ligt te kabbelen in je eigen lichaam.

* Je voelt je in je lichaam liggen, alsof je in een ruimtevaarderpak ligt en jij ligt er bewegingsloos in, of de variatie:

* Je voelt je totaal verlamd in je lichaam en je kunt niets bewegen, als ligt je lichaam in een ban. Je probeert te praten, te schreeuwen, je hand te bewegen, maar niets van dit alles lukt.

* Je ziet jezelf (op bed liggen of iets anders aan het doen).

* Als je op bed ligt en in een bepaalde staat raakt, zie je anderen, maar zij zien jou niet.

* Je probeert je uit alle macht bemerkbaar te maken, maar niemand merkt je op.


* Je probeert de deurklink te bewegen, het lichtknopje aan te knippen, het raam te openen, enzovoort, maar je merkt dat dit niet lukt (omdat je door de materie heen schiet en / of de materie niet op je reageert zoals je als mens gewend bent).

* Je vliegt 'tijdens een droom' boven steden en landschappen en denkt: hé, ik ben geheel bewust, ik weet waar ik me bevind (dit hoeft niet geografisch te zijn, maar in ieder geval visueel) en ik controleer mijn eigen bewegingen.
* Je hebt het gevoel dat je uit je bed wordt gedreven waarbij soms zelfs lakens, dekens, matras of heel het bed mee lijken te bewegen.

* Je voelt een dwingende energie om je lichaam die aan je lijkt te trekken.

* Je voelt energie over je lichaam lopen waarbij je erotisch en/of seksueel geprikkeld kunt raken.

* Je voelt tintelende energie om je heen, (intense) warmte, vibraties, lichtstralen, sensaties als die van wind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Healing Sense -> Algemene Informatie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum